3katter.... det känns som om jag inte har några alls

Från 5katter och 1hund till 3katter och 0hund.
Känns jättekonstigt.
Idag var jag vägen om farmor en sväng och automatiskt kommer tankarna att
- Har Trixi varit ute ?
Samma i helgen på SW.
- Måste ut och kika till Trixan.
Efter 27år av oavbrutet (minus 3månader) hundägande så tar det ett tag innan ränderna går ut.
Den ständiga planeringen av att ha med sig vovven eller skaffa hundvakt.
Att sedan dessutom "bara" ha 3katter helt plötsligt känns ännu konstigare.
I och för sig så känns Bandit ibland som 3katter bara han.
Dom senaste dagarna har jag sett spår i bokhyllan av att han varit där och "tittat".
Ibland kan jag bli helt knäpp på den katten.
Han är överallt och ibland samtidigt verkar det som.

Har inte berättat det än men jag har köpt ett nytt klösträd.
Tyskarnas träd är så grymt snygga så tja..... det blev ett helt enkelt.
Dock så är det ingen av katterna som ligger i det.   *muttrar surt*
Tack så hemskt mycket va !!
Men får väl göra som Millan.
Lägga mig i trädet och visa dom och sen sätta mig och klösa i det.   *skratt*
Lite överdrivet jag vet men.......
Nå, Bandit har iallafall haft godheten att provligga den nedre korgen några gånger.
Tack Bandit !  *ler*
Snart kommer Prinsen och HAN ligger säkert i det åt mig.
Sanningen är väl att det står på fel ställe MEN jag vet inte riktigt var jag ska ställa det. 

Kommentarer
Postat av: mooch

Men.... när får man se BILDER på nya underverket (ja, inte prinsen, jag vet, han är ett STORT underverk) utan jag menar bilder på trädet så klart. Med eller utan Bandit ;o)

2009-09-24 @ 08:20:55
URL: http://luddrumpan.blogspot.com
Postat av: Ligans talesman

hahhahahha

Jaaaa, de ska du få.

ORKADE bara inte masa mig ur soffan igår. ler

2009-09-24 @ 08:52:01
URL: http://ligans.blogg.se/
Postat av: Kathleen

Jag vill också se vad du köpte (själv hade jag ju övervakare med mig, så jag "fick" avstå) Men snygga och roliga varianter hade de, hoppas de kommer igen

2009-09-24 @ 12:54:05
Postat av: Ing-Marie.

Ja vet du det kanske står fel?

Mina älskar vårat, det står nära ett fönster.

Så nu är det bara att börja möbla om :-)

Kram,kram.

2009-09-24 @ 18:03:59
URL: http://wermdos.com
Postat av: Dui och Deco

Klart man måste bli visad! Matte såg ganska kul ut när hon visade med hela huvudet hur kattluckan fungerade "fniss"

Tasskram Dui och Deco

2009-09-24 @ 18:53:15
URL: http://duideco.blogspot.com
Postat av: Lillemor

Om dina katter inte gillar trädet så skulle det passa utmärkt hos mig. Säg bara till när jag kan komma och hämta det ;-)



ps, jag hoppas att det ordnar sig så att du och vackraste Vitöra kommer iväg på WW.

2009-09-24 @ 20:50:31
Postat av: Kathleen

OK - vad har jag missat?? På vilka bilder är det som Millan visar nya klösträdet????

2009-09-24 @ 21:12:32
Postat av: Ligans Talesman

Dui och Deco Skrattar Ser bilden framför mig.

Lillemor Jodu, de skulle sitta fint de va. ler

Kathleen Nej, det finns inga bilder på det. Jag överdrev lite MEN jag retas samtidigt med Millan för hon lyfter upp sina katter i klösträdet och visar hur man klöser dessutom. skratt

DÄR går min gräns på hjälpsamhet. ler

2009-09-24 @ 21:28:35
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0