Att sova en hel natt

Det har jag inte gjort på jag vet inte hur många år.
Ska inte gå in på några djupare detaljer här, men nu har jag fått en medicin som gör att jag kan få sova.
Och inatt vaknade jag inte av den vanliga orsaken utan troligen för att min kropp är van att vakna runt två-tretiden.
Gärna ett par gånger till dessutom. Vissa nätter kan jag helt enkelt inte somna om heller utan ligger vaken en timme eller två.  Det är inte speciellt bra för vare sig mitt humör eller stressnivån att vara vaken halva nätterna.
Nu hoppas jag att min kropp ska fatta att den inte behöver vakna vid tre inatt och sova ääända till klockan ringer vid 06 imorgon bitti.
*hoppas hoppas*

Kommentarer
Postat av: - H*

- då håller vi tummarna then!

2009-09-09 @ 22:59:19
URL: http://finest.se/hodamerei
Postat av: BoNiiiiTa

Jobbigt ! Jag har sömnproblem, men får du inge hjälp för det ?

2009-09-09 @ 23:31:05
URL: http://isabelhernadnez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0