En dåres försvarstal........

eller nåt.  
Mitt försvar är att jag är dålig på att räkna.
Så !
Smart tänkt där Inkan.
DEN borde gå hem hos folk.
*ler brett*
Att jag mellan varven har samma höga? låga? IQ som en fiskmås tänker jag inte ta med här.
För är det ju inte.
Eller ??!! 
- Nej, ni behöver inte svara !!   *frustar glatt*
Kommer ju "hem" till Skövde kvällen efter vi varit och hälsat på Prinsen och kastar mig raskt över alla anmälningar.
INNAN jag ens betalt handpenningen. 
För nån vecka sen fick jag ett litet försynt mail från Catarina att
- Är TCC samma sak som Top Cat Club ??
- Ja, det är det, svarar jag glad i hågen.
Lite försynt tillbaka från Catarina att:
- Kisse klarar då inte karensen för att ställas ut.
Dom 15dagarna har alltså inte hunnit gå.
Ojdå, svär en hel ramsa över förlorade pengar och kastar iväg ett mail för att få åtminstone nån peng tillbaka.
Senare så pratar jag med min kära vän Erica som säger att:
- Men Inkan, du hade ju inte fått ställt honom ändå.
- Han är ju inte 3 månader förrän på tisdagen.
Inkan surt på MSN
- Klart han är.
- Han fyller ju 12veckor så det hade varit lungt.
Erica igen:
- Inkan, i utställningsvärlden så räknar man ju faktiskt på månader och inte veckor.
Inkan ännu surare tillbaka:
- Gör man ju inte !!!
Att Erica sitter i diverse styrelser och med andra ord kan detta liiite bättre än en grinig Inka tas här inte hänsyn till.
*frust*
Tänk er tanken.
OM nu Prinsen hade klarat vaccinationen men inte fått tävla för att han var 3månader minus 3dagar.
Inkan hade stått där på morgonen med en nybadad fin kisse och INTE FÅTT STÄLLA FÖR ATT HON INTE KAN RÄKNA.   
Jag ska fortsätta Mattekursen jag avslutade i våras.
DEN saken är klar.   :-)
Tja............... såååååå det kan gå när man är glad och ivrig och lämnar tankeverksamheten nån annanstans.
Jepp, jag BORDE kunna det här.   *ler stort och brett*


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahaha...räkna? våffådårå?:))))))))))))

2009-09-13 @ 18:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0