Hur många procent maine coon respektive annan ras

är det i min katt ?
Jag ska ju snart köpa en "riktig" katt.
En liten Prins.
MEN, så jämförde jag lite bilder med Prinsen och Bandit och så har jag läst en del på blocket och lärt mig en del.
SÅ, ni som kan det här.
Hur många procent kan det vara ?
Jag tror att det är iallafall 38,95% maine coon och 61.05 husbanditblod i honom.
Jag tycker att han har väldigt fina noskuddar och det ska ju då vara liksom en såkallad box.
Och det har han väldigt fin tycker jag.
Sen har han en riktigt fin grym look.
Precis som en coonis ska ha.
Lite kort päls men det är ju sommar.
Fin kvalite är det iallafall.
Han har ingen stamtavla men det var för att han blev billigare då liksom sas det.
Nå, va säger ni ?

Den grymma looken


Onda ögat


Dom fina noskuddarna


Prinsen aka Tamlin aka Coppermines Sammy Sho


Visst har dom massor av likheter?

Sen tänker jag att om Bandit får reda på att han nu ÄR 38,95% maine coon och 61.05 husbandit så kanske han inte blir så ledsen och måste hävda sig med alla hyss bland alla dom "fina" katterna han har omkring sig.
Vad tror ni ?
Går ränderna ur en zebra ?
Går det att ändra en katts beteende som fått namnet Bandit ?    *skratt*


Kommentarer
Postat av: Anna.S

Ränderna går nog aldrig ur en zebra, och inte på en Bandit heller ;-)

2009-09-26 @ 21:59:10
URL: http://www.honeysuckles.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0