Inte mycket som är rätt just nu för mig :-(

WW går åt skogen.
Stampar och stampar och det känns som ett gungfly just nu.
Nopp, det är inte världens viktigaste men jag hade sett fram både mot själva WW och en minisemester.
Certet flög all världens väg i helgen.
Oliver skriker och svär och vill bara till landet.
Och som en sista spik i kistan så kan jag som vanligt inte räkna.
Eller, tja lite språkproblem är det nog.
SÅ, Prinsen kommer inte hem till helgen utan nästa helg.
Funderar allvarligt på en blixtvisit Göteborg-Stockholm- Göteborg på måndagnatt.
Troligen inte det bästa dock att köra non-stop bil den resan fram och tillbaka.
Dessutom slarvade jag bort min maine coontröja på utställningen i helgen.
Nej, ingen speciellt viktig sak men jag gillade den och det går inte att få tag på en likadan.
Nå,vad är väl en bal på slottet.
Prinsen blir iallafall bara snyggare och snyggare för var gång jag får bilder.
Nu ska jag gå och ta ett bad, drömma om Prinsen och ta nya tag i mina försök att få med Vitöra på flygen både dit och hem.
Det fanns plats i kabinen på vägen hem.
Känns ju lite onödigt då jag inte får med honom ner dock.  *ler*

Prinsen igen  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0