Klösträdet från Tyskland

Här kommer bilder på det.
- Millan du har lurat mig att köpa ett svindyrt klösträd som INGEN ens TITTAR åt.  *muttrar surt*


Köpte några råttor också fulla med kattmynta.
Även där lurade Millan mig.
Hennes katter SLOGS om hennes så jag köpte på mig några stycken till.
Tänkte att dom inte skulle slåss alltför mycket om dom.
MEN dom gillade dom inte heller såklart.   *ännu surare*


- Va ??
- Ligga i det fina dyra klösträdet ?
- Nej nej, det går ju inte.
- Då kan det bli smutsigt juh.


I vardagsrummet så har jag två stora träd till.
Dom är i en hörna och man har fri sikt över hela vardagsrummet och hallen därifrån.
Det ena är ett hörnträd.
Otroligt stabilt och bra.


Och det största Kattens Number One
Dom älskar att ligga i hängmattorna


Men nåt nytt fint Rolls Royce vill dom uppenbarligen inte ha.   *suuuuur*

Kommentarer
Postat av: Kathleen

Sååå läckert!!! Det verkar som att dina kissar inte har någon smak - det är ju perfekt placerat framför fönstret. Nu måste jag fundera på hur jag ska byta ut mitt Katten no1 mot detta

2009-09-24 @ 21:41:59
Postat av: Sanna Nikes matte

Klösträdet är ju SNYGG!!! Vad är det för fel på dina katter :)



Kram

2009-09-25 @ 08:44:42
Postat av: Ligans talesman

Ja, dom är väl gräsligt bortskämda antar jag. :-(

Skämt åsido. Dom är alltid såna här.

Likadant med hängmattorna i Number Oneträdet.

Dom låg inte i dom i början heller men nu älskar dom att ligga där så det kommer säkert.

2009-09-25 @ 09:24:16
URL: http://ligans.blogg.se/
Postat av: Millan

Håhåjaja..

Äntligen några missar som är mer bortskämda än mina.

De borde ju fatta att detta är klösträdens Rolls Royce:)

Mina killar njuter iaf i fulla drag av att ha lite klass på inredningen.

Millan o co

2009-09-25 @ 09:50:36
URL: http://www.arkestal.com
Postat av: Ligans talesman

Nej, dom fattar verkligen inte ett jota.

Suuuuuuuuur

2009-09-25 @ 09:53:43
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0