Michael Edström på TCC, jag ÄLSKAR dig

FÖRST så anmäler jag Tamlin.
Som inte är 3månader utan bara 12veckor.
Skriver till Michael och drar tillbaka det.
Synd svarar Michael men ska se till att pengarna kommer tillbaka.
Förra helgen så kom jag på att Vitöra kan ju ta hans plats istället efter det missade SW-certet.
Haffar Michael på SW och frågar om detta.
- Är det du som är Ingrid säger han.
Svarar att - Ja, det är undertecknad.
Vet inte om det är bra eller dåligt att han vet vem jag är. 
MILLAN har OCKSÅ mailat honom.
Om samma sak.
Allt frid och fröjd sålångt.
Vitöra kommer med och allt är klart och betalt.
MEN så tänker jag att det vore ju bra att safea lite.
SÅ, samma morgon som bekräftelserna börjar rulla in till folk så skickar jag en ytterligare förfrågan om han kan få komma med på söndagen också.
När jag ändå är där liksom.
Jag skickade den alltså idag och fick till svar att

Hej Ingrid!
Bara därför att han redan är anmäld till en av utställningsdagarna tar vi med honom även på söndagen.

Tusen miljoner tack !
Jag älskar dig Michael.   *ler*

Lite skillnad mot en del andra klubbar som
1  Inte ens svarar på vissa förfrågningar som SK till exempel
2 Är oerhört snorkiga och ogina när det är gott om tid kvar till utställningen och inte bryr sig ett dugg.
3 Har urusla webbmasters

Så, min nästa klubb kanske blir TCC.
Vem vet.
Kommer nog att byta iallafall.
NÅ, TCC here we come.
OCH Millan får vara babysitter i två dagar istället.
Ska kanske fråga först men jag tror inte det är några problem.
Annars ställer säkert Marianne upp istället.
Jag kommer ta ledigt måndag istället och pussa på Prinsen hela dagen.


Kommentarer
Postat av: AnnIre

Är ju osså med i TCC..ler... komsi,Komsi....

2009-09-26 @ 19:18:19
Postat av: Ligans Talesman

haha Ska kika lite.

Kan man anmäla via mail för det är definitivt ett krav.

2009-09-26 @ 19:32:59
URL: http://ligans.blogg.se/
Postat av: mooch

En TCC:are till här... och klart jag ställer upp som Tamlin-vakt... duuuuuuuhhhh!!! =)

2009-09-28 @ 08:57:27
URL: http://luddrumpan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0