Moment 22 mina pengar och Travelpartner

Blev lovad i telefonen att pengarna skulle betalas tillbaka på mitt kontokort inom 3 dagar.
Idag har det gått 4.
Mailar Travelpartner. 
Dom har 30minuters (minst) telefonkö och öppnar inte förrän 13.00
Men mail svarar dom på.
Så, mailar att jag vill ha mina 3500kr tillbaka.
Svar:    Hej,
Pengarna som du betalade till oss finns fortfarande kvar här, jag har inte hört något om du skulle göra en ny bokning eller om du vill återbetalas?

Vänliga hälsningar,
Best regards
Johan

*suck*
Skickar ett svar tillbaka att jo det vill jag.
Efter en stund har jag ett meddelande på min telefon att ringa dom.
Dom öppnar inte förrän 13.00 återigen.
Får ett svar från en annan person.
Höger hand vet inte vad vänster gör och loggar existerar helt enkelt inte.   *morr*
Svar igen:     Hej
Vänligen hör av dig. Vi vill veta om du ska göra en ny bokning eller du vill att vi ska återbetala pengarna om så är fallet vill vi ha ditt konto nr och bank. Du kan trots allt göra en ny bokning.
Vänliga hälsningar,
Best regards
Cecilia

Dom senaste dagarna har jag haft mer än nog av kundtjänster.
Har dessutom bråkat med Tele2 så jag är långt ifrån glad.
Jag är halvt vansinnig av ilska och över att mina pengar inte återbetalas som det är sagt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0