Stykreträning och vattengympa

Häromdagen fick jag min träningsbänk.
Har nu skruvat ihop den och hunnit träna några gånger.
Fick även med två rejäla väskor med vikter.
Så nu finns ingen som helst återvändo.

I torsdags så kom jag äntligen iväg på mitt första vattengympapass på jättelänge.
Nu har jag även köpt årskort för simning och vattengympa.
Jag verkligen tokälskar att simma och bada.
Så i torsdags så simmade jag först i 45minuter och sedan vattengympa i 45minuter.
Måndagar kommer bli jäktiga värre.
Först har Maria ridning 16-16.45 och sen vattengympa mellan 18-19.
Men hon kan följa med och simma och bada också om hon vill.
Gäller bara att ha nån mat med till henne.
Och inte minst till mig själv.
I torsdags var jag helt slut i hela kroppen efter simningen men jag hade ätit på tok för lite på eftermiddagen.
Hade helt glömt bort det.   :-(






Kommentarer
Postat av: Tengels nya matte

En stilla undran, var i herrans namn får du all energi ifrån. Något hemligt knep du kan dela med dig av??

2009-09-05 @ 18:39:12
Postat av: Ligans Talesman

haha Näää, fråga mina grannar vad jag gjorde hela semestern?! Jag låg i en solstol i 2veckor och tittade på mina grannar som slet som djur i läskiga värmen och jobbade på sin stuga.

Jag är världens lataste !

MEN, jag har dåliga knän, för många kilon och MÅSTE helt enkelt göra något åt det hela.

Och simma älskar jag så det är faktiskt bara roligt.

Styrketräningen är nästan kul nu när jag fått bra program och det tar inte alls lång tid.

1000 tack snälla Ole ! ler glatt

2009-09-05 @ 21:35:11
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0