Levina

Hon är ju så sjukt söt det lilla livet.
Att plaska i vatten är nog bland det roligaste som ungar vet.
Mycket snö och påpälsad liten dam i underbara färger.


Har köpt jag ett par Foppatofflor i storlek 22 till henne.
Helt sjukt söta och galet rosa.


Glitter och glamour och hjärtan och galet rosa ska det ju vara till den lilla.
Så här ser dom ut på en bättre bild.


Sen fanns det grunkor man kunde sätta i hålet och piffa upp dom ännu mer så jag köpte några sådana också när jag ändå höll på.  Men dom har jag ingen bild på.

Kommentarer
Postat av: Marie

Hon är löjligt överlycklig över Foppa tofflorna! Idag grälade hon på Dreams när hon fick för sig att gosa med Levinas underbara tofflor. Sånt får man väl inte göra ostraffat?

2010-04-08 @ 22:26:15
Postat av: Inkan o Ligan

Nopp, de får man inte !!!

2010-04-08 @ 22:30:54
URL: http://ligans.blogg.se/
Postat av: Sol & Måne

Så söta de är. Både tofflorna och Levina.

2010-04-09 @ 18:59:33
URL: http://zol-mone.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0