Påskdagen och Annandag Påsk

Igår rörde jag mig knappt ur soffan.
Hade ambitionen att åka iväg och simma, men det stannade vid enbart tanken.   :-(
Ja, jag borde ha gjort det, men det var så skönt att göra ingenting.
Läste ut boken "Mr Tourette och jag".
Nu har jag börjat på "Sophies resa".
Idag när jag vaknade och tittade ut så trodde man inte att det var sant.
På Påskdagen så var det strålande sol och hur skönt och mysigt som helst.
Idag toksnöar det.
Katterna har sprungit ut och in hela morgonen och skakat av sig snö inomhus.
Det är helt otroligt hur stor skillnad det kan vara.
Verkligen aprilväder.
Det är svårt att se att det snöar så mycket här, men det har kommit mycket snö och det känns väl sådär.


Prinsen har svårt att hålla sig ifrån att vara ute trots vädret.
Såhär såg han ut när han kom in vid ett av tillfällena idag.




Efter att ha varit ute och sprungit hela morgonen i snöstormen så är det gott med mat.
Han har ju en fin förebild bakom sig.   *ler*
Det gäller att bli en stooor och stark coonis.

Kommentarer
Postat av: Skat-Ann

Hej Inkan!

Du har blivit antagen till Fotokull. Kolla min blogg!

2010-04-05 @ 19:54:12
URL: http://skat-ann.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0