Vad håller jag på med ???

Nu har jag hållt på och letat babygym, babysitter och allsköns bebis saker i över 2timmar??!!
Måste ha en skruv lös.
Men om dom två bästa vännerna jag har ska ha bebbe i sommar så måste man ju sätta sig in i ett och annat.
Nu har jag iallafall köpt varsin "Välkommen bebbe" present till både Anna och Marie.
Sen hittade jag några andra "Utbildande" saker.
Varje barn måste utbildas i Ior.
Så är det bara.
Levina har jag lyckats bra med.
Hon älskar både sin sitt-Ior och sin andra stora Ior.
Varje gång jag är utomlands så köper jag en Ior.
Har jag råd så köper jag även en Tiger.
När vi var på Disneyland i Paris så var det jag och småbarnen som tittade på showen som handlade om Ior, Nalle Puh och dom andra.
Mina egna ungar stod en bra bit därifrån och skämdes.
Dådå ????
Man måste ju utbilda sig.   *ler*
SÅ, det lär väl bli nån Ior till Anna med självklart.

Att gå in i en barnaffär idag är som att bestiga ett rymdskepp.
Mina barn hade varken babygym eller aktivitetssnurra ovanför spjälsängen.
En fleecefilt på golvet tillsammans med hundhår och två hundar att gosa med.
Levande
Sen kunde dom alltid gnaga lite på ett hundben och leka med vovvens pipleksaker.
En babysitter idag både sjunger och gungar.
Nästan så man förväntar sig att den ska ta med sig barnet en sväng till affären och köpa blöjor.
*ler*
Nån jag såg på Tradera joddlade Beethoven.
Det är ju bra att utbilda tidigt.

Kommentarer
Postat av: Marie

Hehe det är perfekt om jag undrar över ngt så vet jag vem jag ska fråga som babyprylsexpert!

2010-04-10 @ 11:50:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0