- Min älskade katt är tillbaka igen

Det har tagit ungefär 6månader.
Men nu äntligen är hon sitt gamla forna jag.
Igår natt och inatt låg hon i min säng hela natten.
Visserligen med påföljd att jag låg som ett z och knappt kunde röra mig och dessutom hade jag knappt nåt täcke.
Men vad gör man inte för sin Prinsessa.

Sen har jag nu gjort nåt jag lovat att jag inte skulle göra igen.
Har ju liksom gått över till enbart tvåbeningar.
MEN, imorrn åker jag och hämtar en lurvtuss.
En svart långhårig.  
Den har 3 syskon till som jag hoppas vi ska få tag på också.
Dom finns i Norrtälje och ska vara cirka 6-8veckor.
Utefödda och troligen inte hanterbara men det brukar gå rätt fort när dom är så små.
Det ordnar sig.

Kommentarer
Postat av: mooch

Ja, är man djurmänniska så är man... svårt att ignorera liksom!!

2010-08-05 @ 08:02:55
URL: http://luddrumpan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0