- Varför jag INTE borde köpa ett svindyrt tyskträd till

En vanlig svampkorg fungerar utmärkt och är ungefär 4500kr billigare troligen.


Och när Bandit tröttnat på svampkorgen fungerar en begagnad kartong från Adlibris lika bra.


Och när sen Matte la ner den på golvet måste den provas även där.


- Tittut


- Nu förstörde du ju allt Matte.
- Jag skulle ju gömma mig bakom kartongen.


- Jaja, jag ställer väl upp på ett kort då.


- Eh, vart kom ni alla ifrån ???


- Matte matte, du ska inga andra katter hava jämte BARA mig.


Vitöra testar om Mattes simdyna är skön.
Och det var den tydligen.


Men sen var det hängmattan i klösträdet som gällde.


Puzzel däremot ligger alltid mjukt och skönt.
Är man en Prinsessa så är man.


Till sist
- Snälla Farbror Prinsen, kan du inte komma ner därifrån.
- Jag är för liten och klarar inte att klättra upp dit.


Prinsen har sina egna små knep när han behöver vara barnfri.   *ler*

Kommentarer
Postat av: Ninnie

Har inte tänkt på det förut men Puzzels mask ser ju precis ut som ett kors.

2010-08-26 @ 23:38:35
Postat av: mooch

Åh vilka härliga bilder. Perfekt sätt att börja morgonen!

2010-08-27 @ 08:35:21
URL: http://luddrumpan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0