4an är nu infångad o Levina är sjuk :-(

Och kommer troligen imorrn.
Spännande
Just nu sitter Svartenbrandt längst upp ii klösträdet och tittar.
DET är ett framsteg.
Jag pratar med honom och han är kvar där.
Bussiga Oliver fräste ut honom för en stund sen.
Bussigt där Oliver.


Var iväg till Märsta och lämnade kattmat och sand och hämtade en rygga till Levina.
Ja till Pappa M också, fast nallen till Levina var viktigast.  *ler*
Hon ligger nu inlagd på Astrid Lindgrens barnsjukhus med nästan 40graders feber och en rejäl urinvägsinfektion.
Jag har ALDRIG sett detta barn så stilla som nu.
Pluttan
Krya på dig och hoppas att Mamma Marie får sova lite för Wilmer hemma.
Kram på er !

Kommentarer
Postat av: Marie

Tro det eller ej men Wilmer sover redan, ska passa på och sussa nu jag med tror jag!

Tack än en gång älskade vännen! Du är ovärderlig!!

2010-08-30 @ 22:12:07
Postat av: Inkan o Ligan

Wow.... Hoppas nu han sover heeeeeeeeeeeela natten.

ler

Kram

2010-08-30 @ 22:40:39
URL: http://ligans.blogg.se/
Postat av: l o v i s a

Hej :)

Fin blogg!

Allt bra?

2010-08-30 @ 23:28:16
URL: http://typisktlovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0