Äntligen

Är jag online på min telefon igen.
VARFÖR kunde inte agenterna jag pratade med kläckt ur sig från början att jag kunde gå in i närmsta SIBA eller Elgiganten för att få ett nytt SIM-kort meddetsamma ?????????
Ärthjärnor
Pratade och chattade ju med flera stycken.
Hade jag fått den infon hade jag ordnat det bums redan på söndagen inne i Norrtälje så hade jag varit uppkopplad på telefonen redan i söndagskväll.
Dessutom sluppit slösa bort 150kr alldeles i onödan.
Med tanke på att Musse kostat mig många många tusenlappar så är varje krona jag kan spara nu tacksam.
Nåja, nu är jag tillbaka med mitt gamla nummer igen.
Dock minus alla telefonnummer i den  :-(
En del har jag luskat ut men långt ifrån alla.
Jättetrist är det.
Dessutom blir jag galen av att hålla på med den här telefonen.
Den suger verkligen.    *muttrar*

MÅSTE ha en ny.
Nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Nej, jag är inte telefonberoende.  

Kommentarer
Postat av: Malin

Hade ingen aning om att Musse var dålig, ännu mindre gått bort! Jag är så ledsen Inkan för jag märker hur du lever för dina älskade katter och gör allt för att hjälpa dom, även om det gäller två små, från början, rädda och fräsande bondkattungar! Han var åtminstonde lycklig, varm och trygg med magen full med mat sista tiden han levde, han dog lycklig tack vare dig!

Kram Malin

2010-08-19 @ 11:56:55
URL: http://www.cannolisblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0