En boa runt halsen i bokstavlig mening

Musse ligger alltid som en boa.
Klockan är just nu 05:57 och jag kan inte somna om.
Alla katterna utom Oliver är nu inne och har varit sedan igår.
Nej, inte Puzzel för henne tog jag in för en stund sedan.
Det är dock långt ifrån lugnt och fridfulllt i Ligan-Land.
Alldeles för liten stuga att vara instängd i om man heter Ligan.
Och instängda vill dom INTE vara.
MEN, jag vågar inte släppa ut dom nu.
Måste ju hem idag och ju förr dessto bättre.

Boaormen då..................
Ja, han ligger tätt omslingrad på min hals.
Han är inte direkt tung men jag har faktiskt ändå svårt att svälja för han trycker rätt bra på mitt struphuvud.
Men vad gör man inte för dom små liven.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0