En kort panik infann sig klockan 23:20 ikväll

Ja, det är ju utställning om ett par veckor.
Jag är nervös ändå, utan att jag behöver se till att hela utställningen dessutom äventyras av att jag möjligen klantat till mig.
MEN, ingen som känner mig är väl speciellt förvånad.
Dom flesta rycker bara på axlarna, ler lite överseende och tänker
- Jaja, Inkan är i farten igen.
- VARFÖR tänker hon aldrig ??
Själv skyller jag på ålder och för mycket att göra.
Jag var ju bara glad över att äntligen få rätsida på alla mina kattpapper och alla katterna vaccinerade.
Plus att jag fortfarande självklart inte är så lugn över Musse.
Han är ju så liten plutten.
Och självklart är jag lite orolig för Oliver också.
Nu tror jag faktiskt inte att han ÄR sjuk, MEN man vet ju faktiskt inte.
Ja, kom nu till den j*?)(¤%¤***a kärnan nu då Inkan.
Jo, det finns ju nåt som kallas karens för vaccinationer.
OCH Prinsen ska ju ställas snart.
SÅ, innan jag lyckades leta rätt på hur många dagars karens det var så fick jag lite hjärtslag.
FAST, vem bryr sig.
Egentligen
Det är ju en världslig sak.
Prinsen är garanterat lycklig över att slippa.
*ler*

Kommentarer
Postat av: Malin

Så hur gick det? Klarade du dig? blir det utställning? Vi ska ställa ut Elsa söndag om två veckor i Eskilstuna, spännande!

Kram Malin

2010-08-13 @ 08:26:12
URL: http://www.cannolisblogg.se
Postat av: Inkan o Ligan

Jupp, det var bara 15dagar som tur var.

2010-08-13 @ 08:33:08
URL: http://ligans.blogg.se/
Postat av: mooch

Det var det jag hade för mig, att det inte var så lång tid. Jag hade i och för sig för mig att det var 3 veckor men, man kan ju inte komma ihåg allt =) Skönt att det löste sig. Och att Musse är piggare. Och att du får en sådan här underbar dag som det är idag på landet!



Du har förresten lite bilder att titta på i min blogg =)

2010-08-13 @ 09:09:44
URL: http://luddrumpan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0