Galen handel med Atlasburar

Först hade jag en Atlas 80bur.
Tänkte köpa en större bur när jag fick större bil.
Köpte större bur modell Atlas 100.
Mycket bur var det.
Visserligen gick det in 4katter i den utan några som helst problem.
FAST, sen fick jag ju inte in nåt annat i bakkluckan.  
SÅ, sålde Atlas 100 igen.
För samma pris som jag köpte den.
HADE tänkt sälja Atlas 80, men hann inte.
Som tur var.
NU har jag återigen köpt en Atlas 100.
FAST, inte för att ha i bilen dock.
Utan för att ha dom nya kattungarna i till en början.
Den här gången kanske jag ska behålla buren ett tag.
Man vet ju liksom aldrig vad som händer i mitt livliga liv.
*ler*
Såhär ser den ut.

Kommentarer
Postat av: Lisbet Lindell

Det vill jag lova att det händer massor i ditt liv:)

Underbart att du hjälper till med kattungarna.

Kram Lisbet

2010-08-22 @ 22:51:03
URL: http://bc-cancer.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0