Jag är sjuk

Mår inte ALLS bra.

Åkte iväg på vattengympan imorse.
Troligen inte världens smartaste drag.
Sen iväg till jobbet.
Nös, hostade och frustade.
Huvudet kändes som om det fastnat i en kvarn nånstans.
Det går inte att fungera  när man mår sådär.
Runt halv tolv åkte jag till Viksjö för att få däcken bytta på min bil.
2000kr kostade det. Inte rolig utgift, men däck måste man ju dessvärre ha.
Det tog en timme ungefär för dom att byta däck, balansera och vad dom nu mer gör.
Sen åkte jag faktiskt hem och la mig i sängen och sov.
Skulle ha jobbat hemifrån men orkade helt enkelt inte.
Sen skulle Mia kommit med Sessan, men även hon var sjuk och mådde inte så bra.
SÅ, jag stoppade i mig några alvedon och satt mig i bilen och körde upp till Norrtälje för att hämta henne.
Har en halvhektisk vecka och det är lika bra att hon kommer hit så fort som möjligt.
Väl i Norrtälje så fick jag både Latte ( *mums* ) (Tack Jompa) och nån medicin som inte får säljas i Sverige.
Och tänk........................ väl hemma igen så hade huvudet lossnat ur sin rävsax.
wow
Gillar saker som är förbjudna i Sverige.
Dom fungerar ofta suveränt.   *ler*
Nå, ni kan väl tycka LIIITE synd om mig iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0