Ligan är nyvaccinerad

Ja, alla utom Vitöra och Puzzel har nu fått sina årliga sprutor.
Men dom fick sina i april.
Sen tog vi prover på Oliver för att kolla upp hans njurvärden bland annat.
Han var så snäll och satt jättestilla.
Duktiga gubben.
Tamlin har nu även han ett pass.
Kan ju vara så att vi behöver ett nån gång.
Musse springer runt som en tossing och leker med allt från Prinsens svans och stora tassar till dammtussarna som det finns en hel del av just nu.
Normalt dammsuger jag minst varannan dag.
Förr i tiden när jag hade två hundar jämt så dammsög jag varje dag.
Man hade inget val liksom.
Två hyfsat stora golden tar både plats, fäller en hel del hår plus att dom drar in gräsligt mycket grus.
Nå, jag vill inte skrämma Musse plus att när han nu inte mått bra så har jag tagit det lugnt.
Men det är inte så kul just nu och sen kan jag inte ha balkongdörren öppen och vädra och det känns verkligen.
urk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0