Mini har installerat sig väl i Ligan

Mindre än ett dygn efter h*n kommit hit så går det lysande.
Jag TROR att Prinsen tycker det också.

- Ska vi leka Farbror Prinsen ?


- Vi leker "vi-stirrar-på-varandra-leken.
- Jag börjar.


- Jaha, som om det är nåt.
- Kolla på det här då !


- Men jag kan stirra ääääääääääännu värre.


- Och kolla in den här då.
- Kallas Sweetlook.


- Sen kan man ligga lite snett på taket på mjukburen och stirra också.
- Slå den här du Farbror Prinsen.


- Måste passa på att smaka lite också.
- Hungrig


- Hm................... vart tog den lilla typen vägen ?


- Kom ska vi leka.


- Kom kom, känn på Tassen.


- Kom nu ska vi ha ett litet snack.
- Karl-tjejer emellan.


- Äsch, h*n vill visst inte leka.
- Oj, kolla värsta leksvansen.


- Komsi komsi till Mini.


- Vad tänker DU göra ??
- Ops............. vargen ser mig.


- Men den gååår ju inte att låta bli juh.


- Nu är det nära.


- Ops, censur.


- Oj oj oj, DET ansiktsuttrycket är inte att leka med.


- Censur igen.


Tja, Mini har aklimatiserat sig fort.
Nej !!!!!!!!!!!!!!! Mini ska INTE stanna men ni får gärna tipsa på trevliga folk som vill ha en ljuvlig liten kisse.

Kommentarer
Postat av: Ulrica

Åh jo Inkan klart han ska stanna ;o)

Han passar perfekt in i Ligan

Söt som socker är han iallafall

2010-08-07 @ 20:19:33
URL: http://mammaulrica.blogg.se/
Postat av: Anna

Åh så söt Mini är =)

2010-08-08 @ 18:21:51
URL: http://ellegaard.doggyblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0