Mitt i natten *ler*

Och nån form av filosofie doktor är vaken här i Costa Del Tensta.
Musse ligger och tronar på en kudde.
Med jämna mellanrum får han en spruta med saltlösning och nu slickar han faktiskt i sig det.
Känns positivt iallafall.
Samtidigt tittar jag på Sex and the City.
*viker mig av garv*
Ja, den är säkert skitdålig och inte alls utbildande eller utvecklande eller nåt annat nyttigt.
MEN, jag älskar den.
Jag inser nu att jag borde ha sett den på bio när den gick.
DÅ, tyckte jag det var töntigt, men nu inser jag att jag måste se den.
Är det åldern ?
Är det glamouren ?
Finns det ett budskap i den ?
Tja, jag tycker faktiskt att det gör det.
Det beror ju på vad man själv vill få ut av den kanske.
Vad man vill och var i livet man själv är.
Men så är det ju med allt.
Vi ser inte samma saker, vilket dock är en himla tur.
Jag vill flytta till New York !
Finns det en prins eller prinsessa därute som vill ta mig dit ?
Jag är inte så knusslig.   *ler*
Ja, man blir konstig av att ha en sjuk kattunge.
Livet ÄR förgängligt och ändras så snabbt ibland.

Kommentarer
Postat av: Malin

Fy, vad jobbigt, hoppas han mår bättre idag! Tur att du hade Sex in the city som sällskap, säger som du, borde sett den när den gick p bio! Trodde inte jag skulle gilla den, men det gjorde jag, mycket!Däremot vill jag INTE flytta till New York, varti där och storstäder är inte det jag föredrar. Dessutom så har jag redan hittat min "prins" ;-)

Kram Malin

Ps Ska garanterat se tvåan,snart! Ds

2010-08-11 @ 08:01:05
URL: http://www.cannolisblogg.se
Postat av: Findus, Isak och Rasmus

Så tråkigt att höra, att lilla missen inte mår bra. Det låter i alla fall som om det vänt lite? Vi ska hålla tassarna att vettisen kommer med goda besked och lilla Musse kryar på sig rejält. Kurr och burr.

2010-08-11 @ 08:11:52
URL: http://stationskatterna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0