;Morgon, regn, grått

Tja, inte är det bra väder ute.
Igår tog jag fram solstolen igen och satt på balkongen.
Länge
Njöt av den sista goa värmen och försökte koppla bort, koppla loss, koppla nånstans.
Svårt
Idag satt jag imorse och tittade på Lillplutten när han gnagde i sig kycklinghals för fulla muggar.
Halsen var nästan lika stor som hans huvud.
Delade den i två delar först till honom men den tog Puzzel.
Taskigt Puzzel.
Man ska vara snäll mot dom som är mindre.
Men Totte var lika glad för en stor hals istället.
Nu ska jag försöka jobba.
Jag ska försöka hitta min positiva sida, men just nu är det svårt.
Inte ens vädret är med mig.
En tur i solariet kanske ?!
*ler*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0