Musse mår inte bra :-(

Han äter inte som han ska, kräks och går ner i vikt.
Han är ju så otroligt liten redan innan, så det går gräsligt fort.
Hela dagen känns det som jag suttit på nålar.
Först en bussresa på 3 timmar till Söderhamn och sedan tåget hem.
Tågskrället var dessutom en halvtimme försenad hem.
*morr* och dubbel*morr*
Rusar hem och åker iväg med lillgubben till vetten.
Det kostade mig dessutom jouravgift så en rejäl slant gick ikväll.
Nu har han iallafall fått en penicillinspruta och vätska i nacken.
Just nu matar jag honom med vätskeersättning en gång i halvtimmen.
Det kommer bli en låååååååång natt.
Imorrn bitti klockan nio har vi en tid hos vetten igen.
Han hade iallafall ingen feber och var heller inte undertempad.
Jag behöver dock en värmedyna så finns det nån därute som bor i närheten av mig som har en så hojta.

Kommentarer
Postat av: Cath

Jag hoppas att lille Musse kryar på sig. Jag håller tummarna! Tyvärr har jag ingen värmedyna att låna ut, jag hoppas att du får tag på en.

Och så ett stort fång rosor till dig som hjälper honom!

2010-08-10 @ 22:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0