Musses syskon, mamma och bristen på bilder i bloggen

Vi tar det sista först.
Min mobil är ju borta, vilket innebär att jag kan inte ens sätta in några mobilbilder.
Min stora fina kamera är med här ute på Landet, MEN jag har ingen sladd med mig, vilkett innebär att jag kan inte få ur bilderna ur kamera.
Alltså, är det totalt tomt på bilder på bloggen.

Musses syskon har nu börjat visa sig igen tillsammans med mamman.
Familjen som matar dom tycker att ungarna är lite mindre skygga än förut.
Mia som är samordnare, säger dessutom att mamman är klapptam OCH dessutom rund om magen.   :-(
Troligen är hon alltså dräktig igen.
Inte alls roligt och jag vet inte om den familjen tar en dräktig hona.
Dom är snälla men inte direkt kattmänniskor som Mia säger.
Iallafalll så har Mia lyckats få tag i tre små fällor som är gillrade med tonfisk för att försöka fånga in dom små.

Musse spinner och spinner och äter och mår bra.
Just nu leker han som vanligt boa runt min hals.
Inatt har han legat i min säng hela natten bredvid mig.
Övriga Ligan är väl kanske inte helt glad över denna närhet av honom.
Oliver är ännu surare än vanligt, så idag måste jag nog överge stackars Musse lite och ägna mig åt dom andra lite.
Ska se om jag kan få till ett kort där Prinsen leker med Musse.
Storleksskillnaden är så enorm och Musse försvinner under Prinsen när han lägger sig eller sitter vid eller nästan på honom.   Men Prinsen är så otroligt snäll och leker gärna med honom.
Vitöra har inte tid. Annars är han den som också skulle ta hand om Musse.

Kommentarer
Postat av: Annmi

Lycka Till tassar från oss &....

Tack såå ♥-ligt för aavtrycket hos oss/Jam & Kram!!!

2010-08-14 @ 09:56:56
URL: http://annmisblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0