Nej, jag kan inte räkna o BANDIT ÄR inte fin *fniss*

Tack Bezzie's och Magou's matte.
Glömde juh Bandit
Bandit kom ju också självklart.
Även han kom för att det inte serverats nån frulle.
TUR dom har lite hungerkänslor iallafall.

Nå, då måste jag ju till slut förklara kommentaren ovan.
En kommentar jag haft rätt roligt åt hela halva sommaren.
*ler*
Det är rätt roligt när det skiner igenom så otroligt tydligt att folk är avundsjuka.
Fick en fråga från en person om min bil.
- Är den ny ?
- Ja det är den, svarar jag stolt.
Svaret blev:
- Jävla kapitalist
Och det var INTE ett skämt.
Samma roliga person kommenterade då Bandit.
Dock inte direkt till mig ska sägas.
- Nej, Bandit är inte fin.
Det roliga med just det är att det finns inte en människa som inte tycker att just BANDIT nästan är den snyggaste katten jag har. TROTS att han är bonn-huskatt.    *skratt*
Återigen har samma person utryckt en del kommentarer om "dyra" raskatter.
Att bara KUNNA betala massa tusenlappar för en katt ???!!!!
JAG har iallafall haft hysteriskt roligt åt kommentaren av just Bandit.
:-)

Kommentarer
Postat av: Ninnie

Vad då Bandit inte fin....? Har iof sig inte sett honom live men på bild är han en riktigt stilig kille.

Personen i fråga låter lite som "Surt sa räven..."

2010-08-01 @ 22:25:44
Postat av: Inkan o Ligan

Jupps ler

RIKTIGT sura bär därborta.

Hos mig skiner solen och bären är söta.

2010-08-02 @ 14:24:58
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0