Nu är Svartenbrandt här

När han satt i sin lilla bur fick jag klappa honom.
Sen försvann han bakom terrariet och låg där en stund.
När jag försvann ur rummet så kom han fram och åt, men sticker så fort jag kommer in rummet igen.
Men han äter och kommer fram och det är kanon.
Prinsen var fram och pratade med honom när han låg bakom terrariet.
Duktig kisse som presenterar sig så fint och talar om att
- Hej, det är jag som är Farbror Prinsen och jag är snäll.
Just nu leker Vitöra med Totte och far runt.
Svarte Petter ligger under soffan tror jag.
Ta bilder är däremot ingen större idé.
Kommer bara bli en enda svart sörja av det.
Men han kommer säkert fram vad det lider.
Det är ju snart helg så då har vi gott om tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0