Ny peewee

Ja, nu har jag köpt ny peewee.
Den låga modellen.
I januari hade jag ju en käck diskussion med ägaren eller uppfinnaren eller vad han nu var för peewee.
Den käcka diskussionen kan ni läsa nedan.
http://ligans.blogg.se/2010/january/ojojoj-hemska-illojala-jag.html
Efter det så lovade jag mig själv att bojkotta peewee.
Och det har jag gjort också.
Dom tar ju 349kr och uppåt.
Det finns lådor för över 600kr att köpa om man inte vet var man ska göra av sina pengar.
Och det gör man inte.
MEN sen kan man köpa en exakt likadan.
Fast det står ju inte peeeweee på den.
Men nu är jag ju en illojal typ, så jag köpte min på Husse för 199kr bara.
Idag fick jag den och nu står den där.
Husse har dessutom hemkörning så jag fick den levererad ända hem till dörren.
Tack för den servicen Husse.
Nå, nu ska vi se om det blir bättre med att allt hamnar där det ska.
Fast ärligt talat tror jag inte det finns nån låda, förutom min XXL hörnlåda, som sväljer en Prins.
Den här ska iallafall vara lite bredare i botten.
Tyvärr glömde jag att titta på bilderna innan jag la ifrån mig kameran, så det är skuggor på dom.
Jaja.............. får vara så.
Lådan står nu på balkongen iallafall.






Kommentarer
Postat av: Kattigheter - Golle & Lisen

Jag läste den där diskussionen när det begav sig.. Helt galet, och otrevligt!

Här hemma kör vi med det gamla hederliga Everclean Multicat, funkar bra till mina små pluttar :) Men Prinsen är väl inte helt liten, han ;)

2010-08-03 @ 22:44:08
URL: http://skatternas.blogg.se/
Postat av: Inkan o Ligan

Nä, han är ju inte de liksom.

Och lär ju växa en bit till också.

2010-08-03 @ 23:04:18
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0