Ny Träpellets

Idag satt jag i köer i rusningstrafik för att köpa träpellets.
Otroligt korkat men Inkan i ett nötskal.
Hittade till slut fram till ByggMax.
Såna här byggplejs är inte riktigt min grej, för jag har ingen aning om vare sig vad saker betyder eller vad man ska ha dom till.
Iallafall så hittade jag dit efter att kört fel ett antal gånger.
MED GPS
Som vanligt
Såna här byggplejs kan man ju köra in hela stora bilen in i liksom.
Jättesmart
SÅ, efter att kört två varv så hittade jag iallafall träpelletsen.
Lassade in två i bagageluckan, betalade och körde hem.
Kostade under hundralappen
Har för mig att dom kostade 63 på Granngården sist jag var där.
Det luktar jättegott och jag hoppas kissarna gillar den.
Enligt hemsidan SKA det också finnas 6mm men just nu var den slut i Bromma.
När det kommer in ska jag prova den också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0