Oliver

Tänkte bara tala om att Olivers prover såg bra ut.
Skönt
Tog ju blodprover på honom häromdagen för att han gått ner i vikt så mycket.
Min älskade Norrman har aldrig varit nån tungviktare.
Se här på utställningn i Norge när han blev Internationell Premier.
Han är så söt och Carl Gulsett var så gullig med honom.
Men iom att han gått ner så pass mycket av sin totalvikt så ville jag kolla upp honom.

Sen vill jag också tala om att jag älskar Oliver lika mycket nu som för 6år sedan när jag först var och hälsade på honom och sedan hämtade honom.
Visst, han är jättejobbig mellan varven.
Gnäller och vill alltid bara med. Läs följa med varje gång jag går ut genom dörren.
Imorse satt han på balkongen och skrek som ett barn.
DET är lite jobbigt.
Och det har kanske låtit som jag vill bli av med honom, men så är det faktiskt inte.  *ler*
Om ingen vill ha honom förstås.   hehe
Nej, han får nog stanna.
Men det som faktiskt ÄR jobbigt är att han är den av kissarna som inte riktigt är nöjd med att vara inne i lägenheten när vi kommer från Landet.
DET är jobbigt och jag lider en del med honom.
Så vi får se.
Men jag älskar honom massor.
Inte för att någon  har ifrågasatt med men ändå.........   *ler*

Kommentarer
Postat av: Lisbet Lindell

Skönt att Olivers prover var bra. Jag är inte på topp just nu men kommer tillbaka igen, nån dag... just nu är det blää men jag läser ändå din blogg:)

Kramar från Lisbet

2010-08-20 @ 18:14:29
URL: http://bc-cancer.blogspot.com
Postat av: Ninnie

Inkan om du går in på Stationskatternas blogg så kan du se att det är inte bara du som har problem med korna.

2010-08-20 @ 19:18:37
Postat av: Inkan o Ligan

hahahhahhah Såg det.

2010-08-20 @ 19:26:41
URL: http://ligans.blogg.se/
Postat av: Inkan o Ligan

Lisbet, det är lugnt. Krya på dig !!!!!!!!!!1

2010-08-20 @ 19:27:06
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0