Plantagen

var jag på igår.
Det är ett ställe som jag inte ens skulle fundera på att åka till.
Blommor är inte min grej liksom.
MEN, läste en tråd på KattForumet att träpelletsen där ska vara bra.
Likaså kan man prova på Byggmax.
Med tummen mitt i handen så är Byggmax inte heller ett ställe som jag skulle åka till, men vad gör man inte för sina små telningar.
På Byggmax hade dom också 6mm pellets stod det på deras sida.
Dock finns det ingen 6mm pellets i hela landet utom i Umeå.
Även det enligt deras hemsida.
Liiiite långt att åka dock.
Men det finns 8mm och det har ju mina kissar gått på hittills så jag ska åka till Bromma och handla det imorrn.
Jag är inte speciellt nöjd med pelletsen från Granngården just nu.
När färgen på säckarna ändrades så ändrades även innehållet.
Det luktar mer kiss än förut och jag tycker det luktar rejält illa mellan varven.
Jag byter mycket mer och oftare.
Inte för att det iof gör så mycket.
Det kostar knappt någonting men jag gillar inte att det luktar.
Förr så luktade det gott om skog i lådorna.
SÅ, jag provar att ändra till en annan sort.
Dessutom är det sjukt långt till Granngården för mig, så nåt närmre är tacknämligt.
Fast tyvärr måste jag till Granngården med jämna mellanrum iallafall för det är dom enda jag vet om som har dom stora Mjauburkarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0