Prinsen gjorde succe på Foderboden idag

Jag har ju varit på jakt efter en sele till Prinsen ett tag nu.
Pratade med Millan häromdagen, som självklart hade ett svar på mitt letande.
Hon om någon har ju erfarenhet av stora kissar.
SÅ, en sele som passar Fargo bör ju passa min Prins.
Att den sen självklart fanns på andra sidan stan är ju mer en regel än ett undantag.
Jaja, packar in Prinsen i bilen och åker iväg.
Millan sa att hon var ledig hela helgen, men inte svarade hon i telefonen inte.
*muttrar*
Alltså, man kan ju förvänta sig att hon ska sitta KLISTRAD vid telefonen för att vänta på att Inkan ringer.
hahahhahha
Hon skulle nu då ut och plocka svamp !?
hm............
Jaja, hon lotsade mig iallafall till affären.
Hade jag försökt hitta dit själv hade jag garanterat hamnat i Tumba.
Jo, jag är personen som kör fel med en GPS.
Jo, jag är personen som körde fel, inte mindre än TRE gånger ut ur Strömstad, för att komma hem.
Kom fram till rätt affär iallafall.
Sen provade vi ut en sele till Prinsen, som sen fick knata runt i affären och göra sig hemmastadd.
Han gjorde STOR succe.
Varenda en som kom in i affären var imponerade av honom.
Prinsen själv la sig till slut på disken.
Där hade han garanterat kunna ligga fortfarande, om inte jag tyckte att vi skulle hem.
*ler*
Selen är kanon och dessutom BILLIG.
DET är man inte direkt van vid.
Såhär ser den ut.
Titta noga, för när den väl sitter på Prinsen lär ni inte få se den.
Han har alldeles för mycket päls för det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0