Släktkalas och rivning av balkong

Idag kommer Familjen Borrman och hjälper mig och riva balkongen.
Ser INTE fram mot en vecka utan balkong för katterna.
Men jag måste.  Det finns några fogar på balkongen som ska tas bort och göras nytt och imorrn börjar dom med min länga. ALLT på balkongen måste tas bort.
Inklusive hela innätningen självklart.
För att inte katterna iallafall ska trycka sig igenom kattluckan (vilket jag inte betvivlar att dom kan) så kommer dom inte heller få vara i mitt sovrum.
Fördelen är dock att jag bor längst bort, så det är bara tre balkonger vilket gör att det inte tar så lång tid.
För dom andra som har balkonger som sitter ihop tar det dubbelt så lång tid.
En fördel till är att jag nu till slut kan få golvet målat.
Kanske
För det måste vara torrt för att man ska kunna måla.
Och efter nattens enorma urladdning med massor av regn och blixtar så är det allt annat än torrt.
Jaja, det ordnar sig.

Ja, sen ska vi äntligen på släktkalas till Farbror Fargo och Farbor Sumo och dom andra kissarna som bor där.
Men nu är det ju så att Mister Prinsen är SLÄKT med dessa berömda herrar.
Vi är såååååååååååå stolta över det.

Just nu sitter jag i soffan med Mini spinnandes på mitt bröst.
Underbart
Här är det dock en lite större kisse jag gosar med.

Kommentarer
Postat av: Malin

Fy, det kan jag tänka mig blir jobbigt med ett gäng katter osm är vana att få vara på balkongen! Hoppas dom renoverar den snabbt och att ingen kisse börjar protestkissa nånstans!

Kram Malin

2010-08-08 @ 14:04:15
URL: http://www.cannolisblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0