Strategin fungerade sådär

Se tidigare inlägg
Klockan tolv inatt var alla katter helt plötsligt INNE.
Utom Oliver.
*suck*
Jag kommer få med mig Prinsen, Prinsessan och Oliver hem troligen.
Dom är alltid i närheten.
Men men Granne Borrman är ju kvar så dom får ta hand om eftersläntrarna.
*skratt
Nu ska jag iallafall sakta sakta börja göra iordning allt.
Det lär ta några timmar och det är ingen stress.
Ännu hinner jag njuta


innan jag börjar
Fast jag hoppas jag får några fler dagar med  trots att ledigheten officiellt är slut.

Imorrn är det dax iallafall för jobb och slit. 
haha Visst såg det där bra ut.
Som om jag någonsin har gjort sånt.
Jodå, det har jag.
En gång grävde jag upp rabatten framför fönstret i radhuset.
Aldrig mer   :-)
Nej, jag kommer göra det jag gör varje dag.
Ledighet som arbetandes
Sitta vid


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0