Svartenbrandt i egen hög person

Så här skriver Matte Mia om honom.

"En liten rapport från Svartenbrandt: Han (jag inbillar mig att det är en kille, har inte kommit åt att kolla) vill inte vara i gästrummet längre, i natt hoppade han över kompostgallret och flyttade in i vardagsrummet. Nu har han intagit span-läge på fönsterbrädan. Han tycker att jag är värsta Läskiga Tanten, han fattar inte alls hur han kunde låta sig bli klappad igår och skyller på tillfällig sinnesförvirring tror jag. ;-) Inget har hörts om det sista syskonet ännu, jag hoppas att dom får in bebben snart!

Ett par bilder, hans konstiga öronställning beror på att han tycker att jag är läskig, lillen :luv: Han har världens sötaste små tofsar på öronen
.. "



Kommentarer
Postat av: Cath

Han, eller hon, är ju bedårande söt. Ser ju förstås lite skrämd ut... :-) Det är något visst med svarta katter, tycker jag som har två!

2010-08-23 @ 21:10:20
Postat av: Inkan o Ligan

Jag håller med dig där som ju HAR haft två svarta katter. Älskar svarta katter.

2010-08-24 @ 07:15:33
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0