Syskonen + Prinsen

Jag försökte  "hhhhhhpddddddddddddddddddiiiiiiiiiiiiiii" (Musse hälsar) få ett kort när Prinsen leker med Musse och nästan begraver honom, men lyckades inte så bra.
Att se Musse och Prinsen bredvid varandra är så otroligt fascinerande.
Det går inte riktigt att få fram det på kort trots allt.
Men alla kan ju inte få uppleva det med egna ögon, så jag försöker få till nåt kort.
Musse är ungefär lika stor som Prinsens svans.


Musse i solen






- Bäst att äta så man kanske blir så där stor och maffig som Farbror Prinsen.
- OCH så att Mamma Matte inte blir så nervös av sig.


Efter mat och lek och solning så måste man sova.
Det hände faktiskt att han låg aaaalldeles själv och sov.
Iallafall tillräckligt länge för att jag skulle ta ett kort på honom.   *skratt*


Här har jag gillrat en trappa så dom stora kissarna kan hoppa ut och in.
Som om dom inte hade kunnat hoppa över ?!
Det gjorde dom nämligen när nån av stolarna inte stod där.
Istället så såg jag till att Musse kunde hoppa över och nästan försvinna.
MYCKET smart Inkan.   *suck*


Prinsen ligger på tripp-trapp stolen.
Lite trångt kanske.


Sen bytte han för att lägga sig på kaminen istället.




NU är vi hemma med "Pluto" och Musse.
Syskonen tittar nyfiket på varandra.


Men det är jobbigt att kolla in syskon och datorn är sååå varm och skön att sova på.



Kommentarer
Postat av: Tokiga Pandan

Gud vilka sötnosar!!! Man blir ju gråtfärdig!! ;)

2010-08-16 @ 20:07:35
URL: http://tokigapandan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0