Tack Millan !

Det känns mycket bättre nu och jag är mycket lugnare.
En halvhysterisk Matte är inte så optimalt till Prinsen.
Men vi tar ett "trevligt" bad.
Det lär åtminstone bli ljudligt.
hahhahhaha
Han har ju rätt bra röstresurser.
Sen tror jag vi hoppar orkanfönen.
Såååååååå himla viktigt är det inte liksom.
Sen åker vi iväg och har en trevlig dag i Eskilstuna.
Hoppas att han är hyfsat lugn och kanske kanske tycker att det är ok iallafall.
Man styr ju som sagt inte över sina utställningsdjur och jag älskar honom otroligt mycket så det är lugnt.
Jag HAR trots allt två BIS-kissar redan som jag är glad och stolt över.
Inte många som lyckas med det i Grupp 2 semilånghår.
Sådeså !  :-))
Och ärligt talat kan jag sitta i timmar och bara titta på denna enorma bjässe.
Som dessutom inte är en jättebjässe.
Ännu ?!
Men i mitt tycke är han enorm och enligt Millan kommer han att bli.
hm...............
SÅ, vi tar till oss ditt råd Millan och tränar sele och koppel.
Att bära det "lilla" livet i en bur är inte att tänka på med mina knän.
Hemveterinär är bra.
Men sen får vi träna på att gå också.
Att ha sele är inga problem.
Han känner den inte ens, men att gå i den, helst dit JAG vill, är en annan femma.   *ler*

Kommentarer
Postat av: mia

Vilken trevlig blogg! Har inte sett tidigare att det fanns länkar till bloggar på Svenska katter :) Glad överasskning.

Men vad har hänt med forumet?! Är ju avstängt :/

Mvh Mia

2010-08-20 @ 10:25:24
Postat av: Inkan o Ligan

Jag vet inte.

Det var avstängt häromdagen också.

2010-08-20 @ 10:26:47
URL: http://ligans.blogg.se/
Postat av: Millan

ingen orsak! Jag vet ju om någon hur det är med en stor kisse som är lite feg, haha..

Håller tummar och tassar att prinsen tycker bättre om att visa upp sig än Fargo.

2010-08-20 @ 11:54:27
URL: http://www.arkestal.com
Postat av: Dui och Deco

Åh, det där med att gå i koppel, förstår inte att man ska gå åt det håll matte eller husse vill. Det är faktiskt VÅR utetid så då bestämmer vi så det så!Det värstaste är nog när matte försöker hålla oss båda samtidigt, gå åt samma håll, skulle inte tro det! Nosbuff

2010-08-20 @ 20:26:14
URL: http://duideco.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0