Tack !

För alla värmande kommentarer.
Jag fattar inte hur en så liten krabat kan lämna ett så stort tomrum.
Saknar min boaorm, men jag är tacksam att han nu är där jag vet att han har det bra.
Inatt sov jag halva natten på soffan i vardagsrummet med Musse på bröstet.
Så låg vi till det ljusnade.
Älskade underbara goa katt.
Det ÄR nåt speciellt med svarta katter.
Det bara är så.

Totte, springer runt här hemma och leker.
Jag är nu nära nära vid leken.
Får klappa lite på tassen.
Fast kommer han på det så springer han oftast sin väg.
Men det fungerar att gå runt i vardagsrummet utan att han sticker nu.
Det ska nog bli katt av honom också.
Bävar dock för att få in syskonen lite och börja om helt från början.
Även Totteman lär ju då gå tillbaka i sin utveckling.
Prinsen är lekfarbror och leker med honom.
Bitvis riktigt hårdtassat.
Dom andra leker "vem kan fräsa mest åt Totte?" leken.
Puckokatter

Återigen tack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0