Veterinärtid beställd och natten har varit lugn

Imorse när jag kom upp låg det ett par fina högar i lådan.
Igår åt Black Hawk dessutom.
När jag passade på att duscha igår kväll så passade Prinsen på att jaga in det lilla livet i den stora blå buren jag har.  Först tryckte han in sig i flygburen.
Skrämde väl halvt livet ur Lillen som troligen flydde in i den stora buren.
Sen satte sig Prinsen utanför den stora buren och höll vakt.
Han är sååååååååå svartsjuk.
Till sist tog jag buren och ställde bredvid mig i soffan och klappade lugnande på Black Hawk.
Prinsen låg då på blombrädan i fönstret och tokblängde på mig.
Lilla gubben
Kan inte annat än skratta åt honom.
Han är helt klart svartsjuk.
Ringde min hemveterinär Therese imorse och beställde tid för kontroll.
Hon ska få kontrollera Olivers allmänna status iom hans rejäla viktnedgång och sedan ta en titt på Mini + förhoppningsvis syskon.

Kommentarer
Postat av: Mamma Mia

Ojdå, bebisar på besök!! Vad söt h*n är! (inte alls kattungesjuk)

Lycka till med veterinären!

2010-08-06 @ 11:14:59
URL: http://mittegetkrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0