- Är djurägare galna

eller är det bara jag ??
Jag var ju på Ica och handlade idag.
Ligan älskar ju papperspåsar, men speciellt Tottemannen älskar det.
Han tillsammans med Bandit (förvånande va) har fullständigt massakerat Ikeapapperspåsen.
Jag har inte handlat så mycket den sista tiden så mina papperspåsar är helt slut.
SÅ, idag när jag handlade så köpte jag en plastpåse (som jag behöver) en papperspåse, att ha till pappersinsamlingen och en extra papperspåse till Tottemannen och resten av Ligan.
Jupps, iallafall JAG är galen.
FAST, det kom väl inte som nån nyhet.
OCH, Matte är ledsen om hon tar för mycket plats i Ligans blogg.
Men just nu finns det ett visst behov av det.
Plus att Matte är lite ledig och tränar rätt mycket.
OCH *ler* är inte hemma jättemycket.
PLUS *ler ännu mer* så händer det inte jättejättemycket i Ligans liv.
Dock så har vi ju våra gäster som vi ska fota imorrn.
Åh, jag vill ha ett nytt objektiv till min kamera.
Så jag kan ta ännu bättre bilder.  *snyft*
Ge mig en miljon nån.


Tja, det syntes ju inte så bra att den är helt trasig.
Jaja.................... imorrn ska den kastas och Ligan med Tottemannen i spetsen har fått en alldeles ny Icapåse.
Visserligen är Ikea större, men Ica får duga just nu.

Kommentarer
Postat av: Dui och Deco

Inte så där hemskt tokig om vi får jama, en papperspåse var väl en väldigt rimlig leksak! Nosbuff

2010-12-31 @ 12:04:54
URL: http://duideco.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0