- Matte kan också ta kort

Jaja................. inte alls lika bra som Erica.
Är fortfarande helt lyrisk över bilderna från i somras, men lite lite nöjd är jag över mina bilder idag.
Jag vill härmed tala om att vi HAR en gran.


Visserligen är den bara knappt 30cm hög och den står i bokhyllan hela tiden.
Så inte delar av Ligan ska äta upp den också eller sätta i sig glittret.
Jag pekar absolut INTE ut nån speciell.


Nej nej.........................


Här är paketet med sitt fina vita papper med snöstjärnor på och snöre med renar och granar.
Jag kanske aldrig öppnar det.  *skratt*
Nä, klart jag ska men ett litet tag till får jag njuta av det fina paketet.


Prinsen tittar på något.


Kanske på fina Totte.
Det blir inga bra bilder på ett brunt parkettgolv och en röd katt.
Alltså, ska jag inte ha nån röd katt och nej, jag har inget som helst behov av att träna på röd katt.
Totte vill FORTFARANDE ha ett hem.  :-)

Kommentarer
Postat av: Erica

Du är så himla gullig du! Det där paketet kunde inte fått en bättre ägare, hihi! Kraaaaam!

2010-12-22 @ 07:00:48
URL: http://www.cheeserica.com
Postat av: Findus, Isak och Rasmus

Men, men... darrande underläpp ... vi skulle nog också tro att gran var något smarrigt ätbart! Fast matte vill inte skaffa någon. :(



Det var den stiligaste Bandit vi någonsin sett! Kurr och burr.

2010-12-22 @ 08:33:26
URL: http://stationskatterna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0