Blinkande gran

Nån som har koll på var jag kan köpa en sån ?
Vill ha en sån där cool som sakta och försynt byter färg.
Inte en som galenblinkar.
Det är det alldeles gott om här i Tensta och Rinkeby ändå.
Eller stora vidriga plasttomtar som folk sätter på sina balkonger.
FATTAR verkligen mig inte på folks smak.
Går in på Bauhaus för att kolla.
Där borde dom ha tänker jag.
Slår i gran i sökrutan.
Vad är det första som DÅ dyker upp ?
Jo, VÄLJ RÄTT GRÄSKLIPPARE ??!!
HUR tänkte dom där ?
Kom-ihåg-lista
  Kom-ihåg-listan är tom


Hem » Sök » Söker efter "gran"
Antal träffar: 43

Sida 1 av 5    « Föregående       Nästa »
Välj rätt gräsklippare

ELLER så kan jag få köpa en Lillevilla 110 Exklusiv 2för endast 99 995.
Men då är den prissänkt.
Kan man ta den på Bauhauskortet tro ?
Varihelvetefinnsmingran ??

Ett litet klargörande.
Det är ingen stor gran jag är ute efter utan bara en liten liten och man ska inte klä den eller nåt.
Gran slutade jag med för 3år sedan när merparten av Ligan hängde i den och åt av den.  :-)

Kommentarer
Postat av: Marie

Tror att du kan hitta dem på typ Cervera eller såna porslins"fin"butiker.

2010-12-07 @ 08:41:02
Postat av: Inkan o Ligan

Måste alltså ge mig utanför Tensta centrums finbutiker med andra ord. :-)))))))

2010-12-07 @ 08:43:31
URL: http://ligans.blogg.se/
Postat av: Malin

Vi planerar plastgran i år, sen är frågan om vi kommer iväg eller inte. Men dom däringa riktiga granarna går ju inte att ha med huset fullt med hundar och en blivande treåring...

Kram

2010-12-07 @ 09:24:19
URL: http://www.cannolisblogg.se
Postat av: Bezzie's och Magou's matte

en sådan ljusslinga har jag någonstans, köpt av misstag, och med panik i hjärtat med tanke på hur glittrig sondottern var när hon var yngre.

Hursomhelst, det fanns en kontroll till, som kunde ställa slingan på fast sken, långsamt glidande och hysteriskt blinkande.

Gissa om jag gömde kontrollen

2010-12-07 @ 11:04:30
Postat av: Inkan o Ligan

asgarv Jag är INTE förvånad. hihi

2010-12-07 @ 11:19:21
URL: http://ligans.blogg.se/
Postat av: Gunilla och Frasse

Hahaha!!! Ursäkta, förstår att du vill ha hjälp och det kan vi tyvärr inte ge dig - har själva bara en vanlig liten oansenlig plastgran. Men synen när du får upp gräsklippare och Lillevillor - vad det nu är... :-)

Kan meddela att Vitöra nu är vän med Frasse på bloggen. Hoppas ni gillar inlägget!

Kramar och tassklappar!

2010-12-07 @ 11:51:28
URL: http://gunillaofrasse.allas.se/
Postat av: Inkan o Ligan

Men visst är det underbart ??!

gillar söktjänster som fungerar

Suck

2010-12-07 @ 12:11:59
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0