Bonde söker Fru

Hm.................. sitter och tittar på det.
Visst vore det ett kanonämne för ett gäng kattgalna såna som jag.
Eller hur ?
Tänk er följande:
KattGalna Tanter söker hårig motsvarighet av det tvåbenta hankönet.
*skrattar så jag trillar ur soffan*
Nej, ärligt, jag söker inte nån, även om jag inte tackar nej om nån skulle ringa på dörren, men ser programmet framför mig.
Tänk er själva.
Ett gäng galna KattMänniskor av Han eller Honkön i ett program.
Varför inte liksom ??
Dom sänder ju aspackade småungar (jo dom ska föreställa myndiga), en galen Anka, bönder eller ensamma mammor.
Med mera som jag troligen missat.
Tittar faktiskt inte så mycket på TV, men har den som bakgrundsmusik så man hör ju en del.
Ser iallafall fram mot att få vara med i ett sånt program.
Jag och Bandit liksom.   :-)

Kommentarer
Postat av: Lisbet Lindell

Hahaha... det programmet ska jag se:)



Kram Lisbet

2010-12-15 @ 21:43:22
URL: http://www.bc-cancer.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0