Dag 06 – Min dag

Åh, min dag har faktiskt varit riktigt bra.
MYCKET lat.
Sov JÄTTElänge imorse/ förmiddags.
Har en hel del sömn att ta igen.
SÅ, runt elvabläcket slog jag upp mina bruna.
FAST, då hade jag varit uppe en stund vid sex på morgonen och gått på dass och släppt ut kissarna dessutom.


Jag gick dock inte upp fortfarande utan låg kvar i min soffa/ säng och drog igång datorn.
Sen låg jag i x antal timmar och surfade, läste bloggar och bara mös.
Gick lite upp och ner och släppte in och ut katter ungefär en gång i kvarten plus att jag självklart åt lite och drack kaffe. Dock var det ingen som serverade mig smarrig Latte. Liite besviken där.


Ja, sen var jag ju ute och fotade.
Bilderna finns i ett tidigare inlägg.
Sen har jag intagit soffläge igen merparten av dagen.
Saknar min vattengympa i Husby idag.   :-(
Men, jag har trots allt haft en rätt avslappnad och skön dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0