Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag

Jag ger mig på Dag 10 när jag ändå är i farten.
Jag haft en blandning på mig idag.
Började morgonen utan kläder, då jag aldrig har något på mig när jag sover.
Går upp ska iväg på vattengympa så det får bli gympabrallor, tshirt och tröja.
Ska ju ändå klä av mig snart.   *ler*
I simhallen är det ju baddräkt som gäller.
Jag har en baddräkt som jag fått på Hasseludden på mig på min vattengympa och när jag simmar.

Efter badet åkte jag hem och bytte om till jeans, thirt och röd peaktröja.
Nu sitter jag djupt nedsjunken i soffan med tända ljus och myser iklädd samma mysdress som i morse.
Alltså, gympabyxor, tshirt och tröja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0