Dag 22 – Det här upprör mig

Döden
Jo jag vet, vi ska alla dö en dag.
Och DET är helt okej.
Det är INTE okej att dö, innan man ens har fötts som mitt lilla barn och många andras gjort.
Det är INTE okej att dö som barn eller ung, när man inte ens fått vara med om en bråkdel av livet.
Det är INTE okej att dö mitt i livet.
Det är INTE okej att ett barn ska behöva mista både en och kanske till och med två föräldrar.
Det är helt enkelt INTE OKEJ och det upprör mig.
Mina barns älskade farfar Eric levde ett långt härligt och underbart liv, innan han till slut gick bort.
Så vill jag att det ska vara.


Kommentarer
Postat av: Lisbet Lindell

Kan bara hålla med... Kram!

2010-12-15 @ 08:30:44
URL: http://bc-cancer.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0