Dag 28 – Det här saknar jag

Tja, vad saknar jag ?
Finns massor jag vill ha, men det är enbart materiella saker så det är bara fånigt.
Jag har redan två underbara barn.
Ett gäng goa katter.
Jaja.... det var ju inte vad jag HADE utan vad jag saknade .
Men egentligen kan jag inte hitta nåt faktiskt.
Jo, en sak.
Jag saknar en vovve.  :-(
OCH en lysande Tomte.
Det hade jag visst förra året.
*tittar långt efter Prinsen*

Tillägg:
Jag saknar nån vuxen att göra saker med.
Lite oftare än idag.
IBLAND saknar jag någon att dela mitt liv med.
Att kanske åldras med.


Kommentarer
Postat av: Anna.S.S

Förstår att du saknar finaste Trixie KRAM!

2010-12-20 @ 22:29:49
URL: http://www.honeysuckles.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0