Det är ORÄTTVIST

att man ska bestraffas hela tiden för att man är ensam.
Det är som en böld eller att man har pesten eller är bara väldigt underlig eller konstig.
Jag blir så sur och irriterad att det ska vara en bestraffning.
- Hej hej,varsågod du ensamma dumma korkade människa som inte har nån annan här i hela världen.
- Härmed bestraffas du med att betala 300-1000kr extra för det.
*morr*
Nej, jag är inte alls på dåligt humör.   *ler*
*letar resor och blir ilsk på alla tillägg*
Tittar och tittar och längtar och längtar och SKA åka Göta Kanal en dag.

Kommentarer
Postat av: Ninnie

Visst är det konstigt att det är nästan lika dyrt att göra något ensam som det är att vara två och göra samma sak. Vi får väl se det som så att vi ensamstående verkligen drar vårt strå till stacken för att hålla landets BNP på topp.



Skulle gärna haka på en resa på Göta kanal. Förutsättningen är dock att någon lånar mig en fungerande sedelpress först...

2010-12-18 @ 23:00:28
Postat av: Inkan o Ligan

Jag jobbar på sedelpressen Ninnie.

2010-12-18 @ 23:04:10
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0