En Award - Vad glad jag blev

Lisbet gav mig den.
Tack snälla Lisbet.
Jag blev så glad och behövde den just nu.


Den här awarden innebär att välja tre favoritförfattare och ange en bok av dem, skicka vidare awarden till fem favoritbloggar och tacka den som man fått awarden av och till sist klistra in loggan på bloggsidan!

Favoritförfattare, jättesvårt då jag är en total allätare av böcker.
Men en författare som jag älskar är 
Martina Haag
Hon har skrivit bland annat "Underbar och älskad av alla och på jobbet går det också bra", "I en annan del av Bromma" och "Martinakoden".


Katerina Janouch är också en författare jag gillar.
Några böcker som Katerina skrivit är "Systerskap", "Hittebarnet", "Bedragen" och "Anhörig".


Till sist lägger jag in Karin Brunk Holmqvist.
Hon har skrivit bland annat "Mintgrodornas återkomst", "Rosa elefanter" och "Sirila män sökes".


Jag skickar denna Award vidare till följande bloggar:
"Cannolis blogg"
"Sörpingskatterna"
"Mamma Carola"
"Izors blogg"
 "Katthemmet Kompis"

Kommentarer
Postat av: Malin

Gullig du är, tack så mycket! Hoppas du har det lugnt och skönt, kram!

2010-12-04 @ 13:39:48
URL: http://www.cannolisblogg.se
Postat av: carina

Tack för awarden!

Måste erkänna att jag är så dålig på hur det fungerar???

Kramar

2010-12-04 @ 13:44:12
URL: http://Izors-blogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0